................................Καλημέρα στην ηλιόλουστη και ιστορική Αθήνα που αγαπάμε...

~~~

~~~
.....................ΕΛΛΑΔΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ - Αρχαιολογικοί χώροι και Μνημεία στην Ελλάδα. Ελληνικός Πολιτισμός

Translate (Μετάφραση)

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Συνολικά σε όλα τα διόδια της χώρας το ποσό που εισέπραξαν οι πέντε παραχωρησιούχοι φτάνει στο 1.373.585.438,65 ευρώ.

150 εκατομμύρια στο "Μορέα" για διόδια 
από το 2008 έως το 2013
Ο εμπαιγμός των μεγαλοεργολάβων και της "κυβέρνησης" για την παράλογη αύξηση των διοδίων... που συμπαρασύρει όλα τα αγροτικά και άλλα προϊόντα προς τα πάνω σε μια εποχή που ο κόσμος ψάχνει το ευρώ στη τσέπη του!!! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!!!

Αλλά το πιο τρομακτικό ότι στέλνουν τον κόσμο να ταξιδέψει από τις παλιές Ε.Ο. της χώρας που είναι καρμανιόλες και θα θρηνούμε θύματα... δηλαδή είναι και εγκληματίες εν δυνάμει.... Η δικαιοσύνη τι κάνει; 



149.249.153,61 ευρώ (με ΦΠΑ) εισέπραξε ο Μορέας την πενταετία 2008-2013 από τα διόδια στην Εθνική Οδό Κόρινθος- Τρίπολη- Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο- Σπάρτη.


Το ποσό αυτό αναλύεται ως εξής:
2008: 15.485.526,60 ευρώ.

2009: 19.713.783,76 ευρώ.

2010: 20.830.199,08 ευρώ.

2011: 32.278.553,83 ευρώ

2012: 28.787.792,71 ευρώ

2013(έως και τον Οκτώβριο): 29.892.594,43 ευρώ.


Συνολικά σε όλα τα διόδια της χώρας το ποσό που εισέπραξαν οι πέντε παραχωρησιούχοι φτάνει στο 1.373.585.438,65 ευρώ.

Και οι δηλώσεις ενός θλιβερού "υπουργού" 
που δικαιολογεί τα αδικαιολόγητα....

Τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από την απάντηση του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη στον βουλευτή Νίκο Νικολόπουλο.

Μάλιστα στα στοιχεία που ανέφερε ο υπουργός γίνεται λόγος για συνεχή πτώση των εσόδων κάτι που ήταν και η αιτία για την αποχώρηση των τραπεζών που οδήγησε και στην πρόσφατη αναθεώρηση των συμβάσεων με στόχο να ξεκινήσουν και πάλι οι εργασίες που είχαν σταματήσει το 2010.
Η υποχώρηση στα έσοδα και οι απαιτήσεις των κοινοπραξιών αποτέλεσαν και τα κύρια επιχειρήματα για την αναπροσαρμογή των συμβάσεων που ψηφίστηκε στα τέλη του 2013 και την νέα αύξηση στις τιμές των διοδίων.


Ο κ. Χρυσοχοΐδης μάλιστα στην απάντησή του προς τον κ. Νικολόπουλο επικαλείται και τεχνική έκθεση του υπουργείου Οικονομικών της Μ. Βρετανίας του 2010, στην οποία γίνεται σύγκριση του μέσου κόστους κατασκευής ενός χιλιομέτρου οδικής υποδομής σε κράτη και περιοχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όπως επισημαίνει «ειδικά η Ελλάδα και η Ισπανία εμφανίζουν το χαμηλότερο μέσο κόστος (περίπου 7 εκατ. δολάρια ανά χιλιόμετρο, δηλαδή, περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ ανά χιλιόμετρο)».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου